Skip to main content
Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…

Comments

Popular posts from this blog

semester break

assalamulaikum....^___^

wahh lama juga aja tak update blog kan?shuhhhh shuhhhh shuhhhh labah2 semua...agak2 ada yang rindu tak?ehehhe...gediknye ponnnn...takde siapa nak rindu2...ok berdasarkan tajuk di atas...sure konfirm pasti semua mesti nak tau ape aktiviti yang aja lakukan semasa waktu cuti?kan3??ok jom baca cerita aja dari awal sampai akhir ok...

31 March 2012, Sabtu.


berakhirnya final exam dan berakhirnya semester 4...last payper!last payper!**dialog jozan dalam lawak ke der**.heheeeee..=D...semangat keluar dewan membara sampai tak jumpa langsung makcik azyra dan makcik echa tu...ish3..teruk betul diorang tinggalkan aja...sob3..T________T...hari tersebut juga mak abah jemput balik rumah...

1 April 2012, Ahad.


orang lain duk sibuk2 berkepit bawah ketiak mak...tapi aja................nak buat macam mana..tiket da beli sebulan awal...eh jap...tiket ke johor bahru..lupa pulak nak bagitau...huhu...so pada hari kejadian..tanpa kepitan or tersepit bawah ketiak mak, aja meninggalkan home…

discuss with mom.....

assalamualaikum....