Skip to main content

cinta muka buku

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan suruh aku terima kamu
Ooh hati ku rasa sesuatu

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Oohh kenakah rasa itu

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Ooh ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

Comments

Popular posts from this blog

semester break

assalamulaikum....^___^

wahh lama juga aja tak update blog kan?shuhhhh shuhhhh shuhhhh labah2 semua...agak2 ada yang rindu tak?ehehhe...gediknye ponnnn...takde siapa nak rindu2...ok berdasarkan tajuk di atas...sure konfirm pasti semua mesti nak tau ape aktiviti yang aja lakukan semasa waktu cuti?kan3??ok jom baca cerita aja dari awal sampai akhir ok...

31 March 2012, Sabtu.


berakhirnya final exam dan berakhirnya semester 4...last payper!last payper!**dialog jozan dalam lawak ke der**.heheeeee..=D...semangat keluar dewan membara sampai tak jumpa langsung makcik azyra dan makcik echa tu...ish3..teruk betul diorang tinggalkan aja...sob3..T________T...hari tersebut juga mak abah jemput balik rumah...

1 April 2012, Ahad.


orang lain duk sibuk2 berkepit bawah ketiak mak...tapi aja................nak buat macam mana..tiket da beli sebulan awal...eh jap...tiket ke johor bahru..lupa pulak nak bagitau...huhu...so pada hari kejadian..tanpa kepitan or tersepit bawah ketiak mak, aja meninggalkan home…

discuss with mom.....

assalamualaikum....