my friends:

Saturday, December 31, 2011

welcome 2012

assalamualaikum...^_^

dah nak tahun baru kan kita....lagi beberapa jam je lagi untuk 2011 melabuhkan tirai...tahun baru 2012 yang bakal mengubah segalanya...antaranya :~

~lepas ni xde belas2 da...da start puluh2 dekat situ...~lepas ni da boleh start process mencari **aww gatal!mati den kena pengkish nan abg2 gagah den tu!ehehe**~lepas ni kena pikir azam baru cth macam nak tingkatkan tahap kerajinan yang rasanya xmeningkat2 pon sebenarnya..ahaha~lepas ni kena pikir lak macam mana nak tambah pahala yang sedikit ni dan mengurangkan dosa yang banyak ni kan...huhu
ahaha...kelakar je bila pikir balik memory tahun 2011...ok la...itu saja...lain kali hupdate lagi ek...papai...as salam 

No comments:

Post a Comment

sharing is caring =)