my friends:

Thursday, December 22, 2011

bergembira tapi rindu


yeahhhhhhh esok bersamaan hari jumaat aja keluar lagi!!!pergi mana???tengok wayang laaaa....ada cerita suatu malam kubur berasap...kalau nak tengok thriller dia pergi dekat youtube ok..macam best...tapi xtau la kan...huhu...dengan siapa aja pergi??mestilah dengan adinda2 terchintaik....azyra una dannnnnnnnnnnn lia...echa xikut untuk kali keberapa entah...yela dia sorang je ada rumah....tiap minggu balik.....arghhhh gerammmmm jeles....

eh aja....cakap bergembira....tapi kenapa rindu tu???rindu dekat siapa???ahahaha...bermonolog sorang2....aja rindu dekat mak abah lah...siapa lagi....dekat sebulan xbalik rumah kot....semalam call abah...cakap dengan abah suruh amik aja jumaat ni...kejap lagi abah cakap tengoklah kalau rajin...huhu...abaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh kakak nak balik!!!!!!!!='(.....kalau tau semalam cakap dengan mak...kalau cakap dengan mak mesti hari ni mak datang jemput...ahaha....***tapi kalau mak jemput hari ni memang xdapat la keluar esok...***


ok tu je....papai!!!assalamualaikum....

****(*^_^*)****

2 comments:

  1. duduk hostel ke???
    huhuhuh.. nnt bt entri psal cerita berasap tu eh.. ^^

    ReplyDelete

sharing is caring =)