my friends:

Sunday, November 13, 2011

di uji lagi

..
aja di uji lagi..
di uji dari segi mental dan perasaan...
cinta terhalang da...
cinta bergantung x bertali pon da...
dipermainkan da..
tapi sekarang ni aja di uji bukan kerana cinta..
aja xsuke pon mamat ni..
tapi cara dia amik hati aja...
ntah la...
laki kan mulut manis...
sebab tu aja cair...
tapi sekarang ni...
dia da melukakan hati aja...
bayangkan benda yang da dirancang hampir sebulan musnah macam tu je..
sedangkan dia yang beriya2...
nak bawak aja g sini la..
nak belikan aja ni la...
nak itu la ini la...
sampai aja bosan dengan pe yang dia cakap tu..
tapi alangkah sedihnya bile dia cakap benda tu semua xjadi...
sedangkan lagi beberapa jam je lagi untuk kitorang jumpe...
arghhhhhhhhhh aja jenis yang xsuke laki macam tu...
sakitnya jiwa ni...
sakitnya hati ni..
amekaw...
kau beradik sayang dengan aku..
aku membalasnya dengan s*&L,B$%^(K..puas aku mencarut dengan kau semalam...
alasan kau bos kau marah sebab kau asyik cuti.
so keluar pulak perkataan BODOH dari aku..
sebab ape??
benda ni da sebulan rancang...
xkan cuti sendiri pon kau xpandai rancang...
aku bukan adik kau..
kau bukan abg aku lg...
sumpah geram...
lantak ar dia kol banyak2 kali...
kisah pulak aja.,..
aja xsuke ar owang mungkir janji ni...
aisshhhhh...
saba je la....
ok la ngantuk sudah...
nanti aja stori lagi ek...

***(*^_^*)***

2 comments:

  1. sabar k aja. laki mmg cm tu. jgn amek siyes sgt. nt xde mood lak. huhu. epy2 je taww.
    laki cume manis di mulut je. jgn caye 100%. just 40% je. huhu. :)

    ReplyDelete
  2. @GARY thanks una cyunk!!pasni xnk cye dkt laki da....harap ckp syg la itu la ini la...tp hampeh kan...=)

    ReplyDelete

sharing is caring =)